maanantai 14. tammikuuta 2013

Tammikuu

From Netherlands

From China

From USA

From Canada

From United Kingdom
Upeaa Upeaa!
Olin aivan onnesta soikea äsken kun tulin tänne tsekkaamaan blogin kuulumisia ja kirjoittamaan tätä päivitystä ja minulle oli ilmestynyt 4 lukijaa lisää! Kiitos siitä, ja lämpimästi tervetuloa!
Nyt olen ollut muutaman päivän taas vähän hiljaisemmin, mutta olen saanut nämä kortit melko sikin sakin viimeaikoina, eikä ole oikein ollut mitään muutakaan erikoista. Laittelen myös lähetettyjä kortteja tulemaan pian!
Kevät tulee olemaan kiireinen koulun suhteen, mutta haluan vaalia näitä uusia harrastuksia, ja tämä blogi on myös minulle uusi ja mielenkiintoinen tapa toteuttaa itseäni. Kommentoikaa siis myös te ahkerasti ja kertokaa mielipiteitänne, olen niistä aina otettu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti